sobota, 4 maja 2013

11.

Co powinnam napisać? Czy w ogóle pisać cokolwiek, czy zniknąć na tydzień, miesiąc, rok?
Właśnie nad tym zastanawiałam się wczoraj.

Dziś przynajmniej nie pada. Rano zrobiłam sobie trochę bardziej zachęcające śniadanie (pół twarogu, dżem jagodowy, banan, mleko, garść płatków Lion i Cookie Crisps) i pojechałam na przejażdżkę rowerową do centrum. W każdym sklepie masa ludzi, tak jakby oprócz czystego powietrza byłoby tutaj coś atrakcyjnego.
Wróciłam do domu i znów zrobiło mi się smutno. Tak już mam, że po prostu nie potrafię się uśmiechać bez powodu, dobrze bawić, mieć wyjebane na innych.
Ciągle porównuje się do osób, których w ogóle nie znam. Nie umiem docenić siebie, nie umiem powiedzieć sobie w lustrze 'dzisiaj było dobrze', bo właściwie nigdy nie jest wystarczająco dobrze i chyba nigdy nie będzie.
Nie mam motywacji nawet do oddychania.

  • głupia
  • leniwa
  • pusta
  • nieoryginalna 


5 komentarzy:

  1. Nie porównuj się do innych. Najważniejsza dla siebie masz być ty sama, nie inni, jeśli Ty będziesz robić dla siebie coś wartościowego, będziesz się szanować - to inni będą podchodzić do Ciebie z szacunkiem.

    http://pretty-perfection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta pogoda.. strasznie wpływa na nasze samopoczucie!

    Pozdrawiam, SL.
    lekkiebzdury.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie jest piękne słońce i nie warto porównywać się do innych bo wtedy tylko się dołujemy ;)
    Napisz mi na profilu jaka to była książka , co cie zmotywowało do tego żeby tak schudnąć ?

    OdpowiedzUsuń
  4. A co Cię obchodzą inni. Jeśli ktoś naprawde jest lepszy to właśnie dlatego, że się nie przejmował i dążył do tego czego chciał. A nie ma sie co przejmować wścibskimi hipokrytami, kretynami który chcą tylko uprzykrzyć komuś życie bo nie mają własnego. A po co Ci to! Carpe diem, zachwycaj się słońcem, wolnym, doceniaj każdy kęs jedzenia, znajomych. Doceniaj to co masz, nie liczy się tylko to co możesz mieć ale co jeszcze możesz stracić.
    Wiem, że to tylko takei puste słowa. Ale naprawdę. Nie ma się co przejmować. Mów sobie komplementy. Nawet bardzo drobne i niby bez sensu. Chwal się i nagradzaj!

    OdpowiedzUsuń
  5. mam nadzieję że motywacja przyjdzie:) Na pewno nie jesteś głupia i nigdy tak o sobie nie myśl !

    nie przejmuj się wgl innymi. to jest Twoje życie twoja ' scena ' i od ciebie zalezy jak na niej zagrasz nie od innych !

    OdpowiedzUsuń